9 Eylül 2015 Çarşamba

Patronların Asistanlarında Olmasını....

Patronların Asistanlarında Olmasını Bekledikleri Bilgi ve Yetenekler

1-Kişiler arası iletişim becerileri ;

Patronunuzla ,müşterilerinizle,meslektaşlarınızla ve diğer çalışanlarla e -posta,telefon veya yüz yüze iletişim becerilerinizin üst düzey olması.

2- Güvenilir , ağzı sıkı, sadık olmanız.

3-Elinizden gelenin en iyisiyle işleri doğru yapmanız ve kararlı hareket etmeniz.

4- Patronunuzun düşüncelerini ve yönetim bicimini anlamanız; böylece her şeyi ona danışmak durumunda kalmamanız.

5- Aktif dinleme becerisi.

6- Sahiplenme : Harekete geçen, muhtemel problemleri bilip bu problemleri çözmeye çalışmanız.

7-Çok meşgul olduğunuzda ve işlerin teslim tarihleriyle yarıştığınızda dahi sakinliğinizi, etkili çalışma becerilerinizi kaybetmemeniz.

8- İstek ve enerjiyle  dolu olmanız.

9-İddialı ve ikna edici olmanız.

10-Empati yapabilmenizi ve destekleyici olmanızı.

11- Patronunuzun mükemmel olmadığını anlayışla karşılayıp olumsuz yanlarına odaklanmamanız.

12- Mizah duygunuzun olması .

özelliklerini asistanlardan beklerler.


alıntı..
Liderlik okulu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi