Patronların Asistanlarında Olmasını Bekledikleri Bilgi ve Yetenekler
1-Kişiler arası iletişim becerileri ;
Patronunuzla ,müşterilerinizle,meslektaşlarınızla ve diğer çalışanlarla e -posta,telefon veya yüz yüze iletişim becerilerinizin üst düzey olması.
2- Güvenilir , ağzı sıkı, sadık olmanız.
3-Elinizden gelenin en iyisiyle işleri doğru yapmanız ve kararlı hareket etmeniz.
4- Patronunuzun düşüncelerini ve yönetim bicimini anlamanız; böylece her şeyi ona danışmak durumunda kalmamanız.
5- Aktif dinleme becerisi.
6- Sahiplenme : Harekete geçen, muhtemel problemleri bilip bu problemleri çözmeye çalışmanız.
7-Çok meşgul olduğunuzda ve işlerin teslim tarihleriyle yarıştığınızda dahi sakinliğinizi, etkili çalışma becerilerinizi kaybetmemeniz.
8- İstek ve enerjiyle dolu olmanız.
9-İddialı ve ikna edici olmanız.
10-Empati yapabilmenizi ve destekleyici olmanızı.
11- Patronunuzun mükemmel olmadığını anlayışla karşılayıp olumsuz yanlarına odaklanmamanız.
12- Mizah duygunuzun olması .
özelliklerini asistanlardan beklerler.
alıntı..
Liderlik okulu